Metodología para trabajar competencias con un estudiante con síndrome de Moebius

  1. Silvia Moratalla Isasi 1
  2. Cristina Sánchez Romero 2
  1. 1 Servicio de Inspección Educativa, Delegación Provincial de Educación y Ciencia de Toledo, JCCM, Toledo, España
  2. 2 Departamento de Didáctica, Org. Esc. y DD.EE., Facultad de Educación, UNED, Madrid, España
Journal:
Revista de logopedia, foniatría y audiología

ISSN: 0214-4603

Year of publication: 2010

Volume: 30

Issue: 4

Pages: 174-179

Type: Article

DOI: 10.1016/S0214-4603(10)70153-4 DIALNET GOOGLE SCHOLAR

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Abstract

This study is the result of experience in applying the model of competency-based education in a student with Moebius syndrome, which consists of congenital paralysis leading to a lack of control of facial expressions and lateral eye movements. We present our experience with a student with Moebius syndrome, which required the teaching faculty to design strategies to develop the student's learning.

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