DANIEL
DOMINGUEZ FIGAREDO
Profesor Titular Universidad
INES
GIL JAURENA
Profesor Titular Universidad
INES GIL JAURENA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (14)
2024
-
Effects of familiarity with digital assessment in online education
Distance Education
2023
2022
-
Adaptation of the final exam in a distanceeducation course: from face-to-face to online assessment
2022 Envisioning Report For Empowering Universities
-
Learning outcomes based assessment in distance higher education. A case study
Open Learning, Vol. 37, Núm. 2, pp. 193-208
-
The Impact of Rapid Adoption of Online Assessment on Students’ Performance and Perceptions: Evidence from a Distance Learning University
Electronic Journal of e-Learning, Vol. 20, Núm. 3, pp. 224-241
2021
-
Educación y tecnologías digitales: VII Jornada de doctorandos/as en educación,Madrid, 1 de Julio de 2021
UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia
2020
-
Where are the Students? Social and Learning Practices in Digital Settings
EDEN Conference Proceedings, pp. 201-207
2018
-
Análisis de cursos online y a distancia desde el modelo "Community of Inquiry"
Campus digitales en la educación superior
-
Aplicación del modelo "community of Inquiry" al análisis de asignaturas de la UNED
Innovación educativa en la era digital: libro de actas
-
Teachers’ roles in light of massive open online courses (MOOCs): Evolution and challenges in higher distance education
International Review of Education, Vol. 64, Núm. 2, pp. 197-219
-
“EdX Insights” Metrics from a Socio-Constructivist Pedagogical Perspective
EDEN Conference Proceedings, Vol. 0, Núm. 1, pp. 53-60
2016
-
Analítica del aprendizaje y Big Data: heurísticas y marcos interpretativos
Dilemata, Núm. 22, pp. 87-103
2012
-
Open Social Learning y educación superior. Oportunidades y retos.
Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 60, Núm. 1, pp. 191-203
2009
-
Aprender a través de la resolución de problemas
La UNED ante el EEES: redes de investigación en innovación docente 2006-2007 (Madrid : Universidad Nacional de Educación a Distancia, 2009), pp. 285-308