Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Complutense de Madrid (27)

2020

  1. Consumer engagement in e-Tourism: Micro-panel data models for the case of Spain

    Tourism Economics, Vol. 26, Núm. 6, pp. 853-872

  2. E-commerce by individuals in Spain using panel data 2008–2016

    Telecommunications Policy, Vol. 44, Núm. 4

  3. El alcance geográfico de las multinacionales y la heterogeneidad empresarial

    Resúmenes de la III Jornada de Investigación en Internacionalización

2019

  1. Models for individual adoption of eCommerce, eBanking and eGovernment in Spain

    Telecommunications Policy, Vol. 43, Núm. 1, pp. 100-111

2015

  1. Customer service quality and incomplete information in mobile telecommunications: A game theoretical approach to consumer protection

    The Smart Revolution Towards the Sustainable Digital Society: Beyond the Era of Convergence (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 159-181

  2. Ethnicity and trust: A multifactorial experiment

    Political Studies, Vol. 63, Núm. S1, pp. 131-152

  3. La desindustrialización de España en el contexto europeo

    Papeles de economía española, Núm. 144, pp. 42-55

  4. Las empresas manufactureras en las cadenas de valor globales: evidencia para España

    Papeles de economía española, Núm. 144, pp. 92-104

2013

  1. Satisfaction of individual mobile phone users in Spain

    Telecommunications Policy, Vol. 37, Núm. 10, pp. 940-954