NOA
TALAVAN ZANON
Catedrático de Universidad
Publicacions en què col·labora amb NOA TALAVAN ZANON (14)
2022
-
Audio description and subtitling for the deaf and hard of hearing Media accessibility in foreign language learning
Translation and Translanguaging in Multilingual Contexts, Vol. 8, Núm. 1, pp. 1-29
2017
-
Exploring collaborative reverse subtitling for the enhancement of written production activities in English as a second language
ReCALL, Vol. 29, Núm. 1, pp. 39-58
2015
-
State of the art of language learning design using mobile technology: sample apps and some critical reflection
Critical CALL – Proceedings of the 2015 EUROCALL Conference, Padova, Italy
-
The enhancement of speaking skills practice and assesment in an online environment
Tendencias en educación lingüística (Grupo Editorial Universitario (GEU Editorial)), pp. 329-351
2014
-
'Thinking about learning': exploring the use of metacognitive strategies in online collaborative projects for distance professional English learning
ES: Revista de filología inglesa, Núm. 35, pp. 7-39
-
Análisis de la evaluación multicíclica en la construcción colaborativa de un repositorio digital de recursos de aprendizaje para Inglés Profesional
VI Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas
-
Aprendizaje Colaborativo Asistido por Ordenador para la Transferencia de las Competencias Mediadora y Lingüístico-comunicativa en Inglés Especializado
Digital Competence Development in Higher Education : An International Perspective (Peter Lang), pp. 87-106
-
El proyecto RECORDS: uso de la audiodescripción con fines didácticos en las clases de inglés como segunda lengua
VII Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas
-
The I-AGENT Project: Blended Learning Proposal for Professional English Integrating an AI Extended Version of Moodle with Classroom Work for the Practice of Oral Skills
Educational Linguistics (Springer Science+Business Media B.V.), pp. 45-67
2011
-
Have computers ever really assited languaje learning? Problems and prospects
Technological innovation in the teaching and processing of LSPs: proceedings of TISLID' 10
-
On-line vs. face-to-face development of interactive english oral competence: An empirical contrastive study
Communications in Computer and Information Science
-
Technological innovation in the teaching and processing of LSPs: proceedings of TISLID' 10
Madrid : Universidad Nacional de Educación a Distancia, 2011
2010
-
Strands of languaje: (B1-Part II)
UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia
2007
-
Students level diagnosis based on the Common European Framework of Reference for Langauges in the context of a computer-based course for International English for Work and Business
Aprendizaje de lenguas, uso del lenguaje y modelación cognitiva. Perspectivas aplicadas entre disciplinas: actas del XXIV Congreso Internacional de AESLA. [Recurso electrónico]