Publikationen (32) Publikationen von MARIA AINHOA RODRIGUEZ OROMENDIA

2022

  1. Fundamentos de gestión empresarial

    Sanz y Torres

  2. Responsabilidad social universitaria: Un diagnóstico y análisis desde la facultad de diseño arquitectura y arte de la universidad Delazuay (Ecuador)

    ODS y educación inclusiva en la educación superior: experiencias y propuestas transdisciplinares de innovación docente (Dykinson), pp. 760-783

  3. Responsabilidad social universitaria: una visión desde el modelo URSULA aplicado en la Facultad de Ciencia y Tecnología de la Universidad del Azuay

    Construyendo identidades desde la educación (Dykinson), pp. 964-988

2017

  1. Evaluating the superefficiecy in trade shows: an application of data envelopment analysis

    Tourism, Economy and environment: new trends and research perspectives (Chartridge Books Oxford), pp. 47-57

  2. Marketing: estrategias y tendencias

    Sanz y Torres

2015

  1. Measuring the efficiency of trade shows: A Spanish case study

    Tourism Management, Vol. 47, pp. 127-137

  2. Relationship quality and exhibitor’s performance in leisure trade shows

    E a M: Ekonomie a Management, Vol. 18, Núm. 3, pp. 129-143

  3. Research note: Relationship versus transactional marketing in travel and tourism trade shows

    Tourism Economics, Vol. 21, Núm. 2, pp. 427-434

  4. Trade shows as marketing tools

    Sustainable Tourism: A Collection of Tools and Best Practices (Chartridge Books Oxford), pp. 89-102

2014

  1. Analysis of the factors determining trade show attendance: Spanish case study

    Actual Problems of Economics, Vol. 156, Núm. 6, pp. 252-263

  2. Effect Of Continuous Assessment Tests On Overall Student Performance In The Case Of The Spanish National Distance Education University (UNED)

    Journal of International Education Research (JIER), Vol. 10, Núm. 1.5, pp. 61-68

  3. Influence Of Corporate Social Responsibility On Hotel Demand

    International Business & Economics Research Journal (IBER), Vol. 13, Núm. 7, pp. 1625

2013

  1. Calidad de relación entre recinto ferial, expositor y cliente final. Un análisis de las ferias dirigidas al consumidor final

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 874, pp. 149-166