ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS
Departamento
Universidad de Sevilla
Sevilla, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (6)
2024
-
Responding to the imprecisions of social enterprise identity: considering the role of participatory governance
European Business Review, Vol. 36, Núm. 2, pp. 154-176
-
Triathlon posts on Instagram: What are the most engaging appeals for user interactions?
Cultura, ciencia y deporte, Vol. 19, Núm. 60
2023
-
Ethical Banking in Spain: Does an Organisational Identity Exist That Distinguishes It from Conventional Banking?
Journal of Social Entrepreneurship, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1-28
-
Social media hook sports events: a systematic review of engagement
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 36, Núm. 3, pp. 133-151
2021
-
Social enterprise in Spain: From a diversity of roots to a tentative typology of models
Social Enterprise in Western Europe: Theory, Models and Practice (Taylor and Francis), pp. 200-217
2018
-
La identidad de la empresa social en España: análisis desde cuatro realidades socioeconómicas
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 92, pp. 155-182