Artikuluak (18) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2017

  1. An application of extreme value theory in estimating liquidity risk

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 23, Núm. 3, pp. 157-164

  2. Analyzing Disability in Socially Responsible Companies

    Social Indicators Research, Vol. 130, Núm. 2, pp. 617-645

  3. Audit of a Competitive Intelligence Unit

    International Journal of Intelligence, Security, and Public Affairs, Vol. 19, Núm. 3, pp. 214-241

  4. Cambios en las emociones y en las metáforas sobre el rol docente y del alumnado, del futuro profesorado de Ciencias de Secundaria, tras las prácticas de enseñanza

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 14, Núm. 2, pp. 487-504

  5. Cognitive Load Theory : Limiting the GAP between Academics and Students in Accounting and Auditing

    Review of Business and Legal Sciences / Revista De Ciências Empresariais E Jurídicas, pp. 5

  6. Determinants of corporate lobbying intensity in the leasestandard-setting process

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 20, Núm. 2, pp. 131-142

  7. Earnings management using revenue classification shifting-evidence from the IFRS adoption period

    International Journal of Accounting and Information Management, Vol. 25, Núm. 3, pp. 333-355

  8. Evaluation of the incentives to participate in the public consultant process of lease project

    Revista de Evaluación de Programas y Políticas Públicas, Núm. 8, pp. 90-117

  9. Evolución de los modelos docentes personales, a través de la metáfora, de futuros profesores de Orientación Educativa de Secundaria

    Revista mexicana de investigación educativa, Vol. 22, Núm. 73, pp. 367-398

  10. La normalización del informe de gestión mediante guías basadas en principios y características cualitativas

    Anuario jurídico y económico escurialense, Núm. 50, pp. 345-378

  11. Las emociones en las metáforas personales de futuros profesores de Secundaria en relación con el rol del profesor y del alumnado

    Investigación en la escuela, Núm. 91, pp. 36-55

  12. Las metáforas emocionales del aprendizaje de los alumnos visto por el futuro profesorado del máster de educación secundaria

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 149-158

  13. Las metáforas emocionales del aprendizaje de los alumnos visto por el futuro profesorado del máster de educación secundaria

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 3, Núm. 1, pp. 163-172

  14. Las metáforas sobre el profesor y el aprendizaje de estudiantes de Maestría de Brasil y España

    Ciencia & Educação, Vol. 23, Núm. 1, pp. 273-295

  15. Numerical-technological skills and work experience in the perceived usefulness in an accounting virtual learning environment

    Turkish Online Journal of Educational Technology, Vol. 16, Núm. 3, pp. 115-130

  16. Real estate industry takeover bid patterns: Spain, a case study

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 20, Núm. 2, pp. 225-234

  17. The assimilation of complex accounting concepts using the Cognitive Load Theory as a framework

    Educade: revista de educación en contabilidad, finanzas y administración de empresas, Núm. 8, pp. 35-55

  18. Una aproximación a la información transparente e integrada en las entidades no lucrativas

    Revista internacional de transparencia e integridad, Núm. 4