TEORÍA ECONÓMICA Y ECONOMÍA MATEMÁTICA
Departamento
Universidad de Salamanca
Salamanca, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (6)
2022
-
Why do SMEs switch suppliers?
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 37, Núm. 7, pp. 1463-1474
2020
-
Las dinámicas fronterizas en el siglo XX-XXI: un espejo de la evolución del orden mundial
Relaciones internacionales, Núm. 44, pp. 63-86
2019
-
Impact of SMEs strategy on loyalty: the hairdresser case
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 23, Núm. 2, pp. 273-293
2010
-
The double jeopardy loyalty effect using discrete choice models
International Journal of Market Research, Vol. 52, Núm. 5
2007
-
Behavioural loyalty towards store brands
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 14, Núm. 5, pp. 347-356
2006
-
The costs of schizophrenia in Spain
European Journal of Health Economics, Vol. 7, Núm. 3, pp. 182-188