Publikationen, an denen er mitarbeitet JESUS GONZALEZ BOTICARIO (29)

2022

  1. Avoiding e-protoring, ensuring trust: UNED’s AvEx

    Designing online assessment. Solutions that are rigorous, trusted, flexible and scalable (European Association of Distance Teaching Universities (EADTU)), pp. 75-77

2017

  1. BIG-AFF: Exploring low cost and low intrusive infrastructures for affective computing in secondary schools

    UMAP 2017 - Adjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization

  2. Hacia la consideración del estado afectivo del estudiante en asignaturas de grado desde la atención a su diversidad

    Trabajos Fin de Carrera (TFG y TFM). El camino de la profesionalización: actas VIII Jornadas de Redes de Investigación e Innovación Docente de la UNED

2014

  1. A methodological approach to eliciting affective educational recommendations

    Proceedings - IEEE 14th International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2014

  2. Avances en el modelado de aspectos afectivos en escenarios educativos inclusivos y personalizados

    VII Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas

  3. Hacia el modelado de aspectos afectivos en escenarios educativos inclusivos y personalizados

    VI Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas

  4. Providing personalized guidance in arithmetic problem solving

    CEUR Workshop Proceedings

  5. Towards emotion detection in educational scenarios from facial expressions and body movements through multimodal approaches

    Scientific World Journal, Vol. 2014

2013

  1. Aplicación del marco de Servicios Universitarios basados en TIC para la atención a la diversidad funcional de los estudiantes: ampliaciones para la formación del profesorado

    Innovación docente universitaria en entornos de aprendizaje enriquecidos: I Jornadas Internacionales de Innovación Docente Universitaria en Entornos de Aprendizaje Enriquecidos. Libro de actas

  2. Gathering emotional data from multiple sources

    Proceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining, EDM 2013

  3. Open issues in educational affective recommendations for distance learning scenarios

    CEUR Workshop Proceedings

  4. Techplay.mobi: A technological framework for developing affective inclusive personalized mobile serious games to enrich learning competences

    CEUR Workshop Proceedings

  5. Towards enriching an ITS with affective support

    CEUR Workshop Proceedings

2012

  1. MAMIPEC - Affective modeling in inclusive personalized educational scenarios

    Bulletin of the Technical Committee on Learning Technology, Vol. 14, Núm. 4, pp. 35-38