Publicaciones en las que colabora con José Santacreu Mas (18)

2012

  1. Do the sex differences play such an important role in explaining performance in spatial tasks?

    Personality and Individual Differences, Vol. 52, Núm. 6, pp. 659-663

2010

  1. On the robustness of solution strategy classifications: Testing the stability of dynamic spatial tasks on a one-year test-retest basis

    Journal of Individual Differences, Vol. 31, Núm. 2, pp. 68-73

  2. ¿Se aprende la aptitud espacial?

    VII Semana de Investigación de la Facultad de Psicología: Madrid, 24-28 de noviembre de 2008

2009

  1. Performance as a function of ability, resources invested, and strategy used

    Journal of General Psychology, Vol. 136, Núm. 1, pp. 41-70

  2. ¿Mejora el rendimiento espacial por efecto de la práctica?

    Anales de psicología, Vol. 25, Núm. 2, pp. 351-357

2003

  1. A betting dice test to study the interactive style of risk-taking behavior

    Psychological Record, Vol. 53, Núm. 2, pp. 217-230

  2. Is static spatial performance distinguishable from dynamic spatial performance? A latent-variable analysis

    Journal of General Psychology, Vol. 130, Núm. 3, pp. 277-288

  3. Quantifying cognitive complexity: Evidence from a reasoning task

    Personality and Individual Differences, Vol. 35, Núm. 3, pp. 659-669

  4. The assessment of spatial ability with a single computerized test

    European Journal of Psychological Assessment, Vol. 19, Núm. 2, pp. 92-100

2002

  1. Series de tres términos y modelos de representación

    Psicothema, Vol. 14, Núm. 3, pp. 651-658

  2. Vehicles of spatial ability

    Personality and Individual Differences, Vol. 32, Núm. 5, pp. 903-912

2001

  1. Dynamic spatial performance: Sex and educational differences

    Personality and Individual Differences, Vol. 30, Núm. 1, pp. 117-126

  2. El efecto de la competencia y la eficacia en la evaluación objetiva de la transgresión de normas

    Análisis y modificación de conducta, Vol. 27, Núm. 112, pp. 205-227

2000

  1. El rendimiento en situación de doble tarea como medida de la capacidad para la tarea primaria

    Estudios de Psicología = Studies in Psychology, Núm. 67, pp. 41-54