FACULTAD DE FILOLOGÍA
Centro
Durham University
Durham, Reino UnidoPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Durham University (7)
2024
-
Towards sustainable assessment formats in language teaching: testing integrated skills with portfolio-based tasks
Enhancing Teaching and Learning in Higher Education, Vol. 1, pp. 87-96
2021
-
An initial assessment of the academic and professional profile of modern foreign languages' teachers in UK higher education
Language Learning in Higher Education, Vol. 11, Núm. 2, pp. 527-535
2016
-
Francesc MASSIP BONET (ed.), Repensar el sombrío Medioevo: nuevas perspectivas para el estudio de la cultura medieval y de la temprana Edad Moderna / Those Dark Ages Revisited: New Perspectives for the Study of Medieval and Early Modern Culture, Kassel, Edition Reichenberger, 2014, IX+245 pp. (Problemata literaria; 75). ISBN 978-3-944244-31-0.
Anuario de estudios medievales, Vol. 46, Núm. 2, pp. 1023-1024
-
Stefano RESCONI, Il canzoniere trobadorico U. Fonti, canone, stratigrafi a lingüística,Firenze, SISMEL, Edizioni del Galluzzo - Fondazione Ezio Franceschini, 2014, XI+386 pp. (Corpus des Troubadours; 04 - Études; 3). ISBN 978-88-8450-506-4.
Anuario de estudios medievales, Vol. 46, Núm. 2, pp. 1028-1029
2015
-
M. Elisa VARELA, Gerardo BOTO (eds.), L’amor a l’Edat Mitjana: experi-ències i invencions / El amor en la Edad Media: experiencias e invenciones, Girona, Documenta Universitaria, 2013, 182 pp. (Estudis de Cultura Escrita i Visual; 1) ISBN 978-84-9984-180-9.
Anuario de estudios medievales, Vol. 45, Núm. 1, pp. 590-593
2014
-
Phillip John USHER, Errance et cohérence: Essai sur la littérature transfon-talière à la Renaissance, Paris, Éditions Classiques Garnier, 2010, 204 pp. (Géogra-phies du Monde; 16). ISBN 978-2-8124-0193-0.
Anuario de estudios medievales, Núm. 44, pp. 601-604
2005
-
Gay/Lesbian/Queer Theories in 2 1 st century english studies
Actas XXVIII Congreso Internacional AEDEAN: [recurso electrónico]