Comunicación educativa y cultura política en el Movimiento 15-Maproximación teórica y reflexiones preliminares en torno a un estudio etnográfico

  1. Ángel Barbas Coslado
Aldizkaria:
Kultur: revista interdisciplinària sobre la cultura de la ciutat

ISSN: 2386-5458

Argitalpen urtea: 2015

Zenbakien izenburua: Memoria, política y ciudadanía: Tensiones entre memorias institucionales y memorias instituyentes

Alea: 2

Zenbakia: 4

Orrialdeak: 179-192

Mota: Artikulua

DOI: 10.6035/KULT-UR.2015.2.4.9 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

Beste argitalpen batzuk: Kultur: revista interdisciplinària sobre la cultura de la ciutat

Garapen Iraunkorreko Helburuak

Laburpena

En aquest article presentem alguns aspectes de la investigació etnogràfica que hem realitzat sobre la dimensió pedagogicopolítica que és subjacent als voltants i en els processos de comunicació del Moviment 15-M. Concretament, abordem els fonaments teòrics del nostre estudi a partir dels conceptes de comunicació educativa i cultura política, i reflexionem sobre el caràcter pedagogicopolític implícit tant en les pràctiques assembleàries com en els projectes de comunicació que el Moviment 15-M ha desenvolupat des que va aparèixer.