MKT
MARKETING
Publicaciones (104) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Drones in hospitality and tourism: a literature review and research agenda
Tourism Review, Vol. 79, Núm. 2, pp. 378-391
-
Perspectiva económica de la gestión del ocio aplicada a los espacios juveniles
Juventud y autorregulación del tiempo: Intervención socioeducativa para el bienestar integral (Dykinson), pp. 85-107
2023
-
Financialization of Real Estate Assets: A Comprehensive Approach to Investment Portfolios through a Gender-Based Study
Buildings, Vol. 13, Núm. 10
-
Lo oportuno del marketing en la actualidad
Economistas, Núm. 182, pp. 103-107
-
Main theoretical consumer behavioural models. A review from 1935 to 2021
Heliyon, Vol. 9, Núm. 3
-
Social networks and customer loyalty: review of loyalty keys and main social networks publications’ characteristics
Frontiers in Psychology, Vol. 14
2022
-
Fundamentos de gestión empresarial
Sanz y Torres
-
Responsabilidad social universitaria: Un diagnóstico y análisis desde la facultad de diseño arquitectura y arte de la universidad Delazuay (Ecuador)
ODS y educación inclusiva en la educación superior: experiencias y propuestas transdisciplinares de innovación docente (Dykinson), pp. 760-783
-
Responsabilidad social universitaria: una visión desde el modelo URSULA aplicado en la Facultad de Ciencia y Tecnología de la Universidad del Azuay
Construyendo identidades desde la educación (Dykinson), pp. 964-988
2021
-
The Shopping Experience in Virtual Sales: A Study of the Influence of Website Atmosphere on Purchase Intention
Springer Proceedings in Mathematics and Statistics
2020
-
Environment, tourism and satellite technology: Exploring fruitful interlinkages
Annals of Tourism Research, Vol. 83
-
Marketing: introducción y casos prácticos
Sanz y Torres
2019
-
Before a hotel room booking, do perceptions vary by gender? The case of Spain
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 32, Núm. 1, pp. 3853-3868
-
Progress in wireless technologies in hospitality and tourism
Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 10, Núm. 4, pp. 587-599
2018
-
Events Planning and Service Orientation: A Comprehensive Study of Efficiency in Trade Shows
Event management, Vol. 22, Núm. 5, pp. 803-824
-
Events planning and service orientation: A comprehensive study of efficiency in trade shows
Event Management, Vol. 22, Núm. 5, pp. 803-824
-
Facilitator and inhibitor factors: Adopting e-government in a dual model
Journal of Business Research, Vol. 88, pp. 542-549
-
Progress in information technology and tourism management: 30 years on and 20 years after the internet - Revisiting Buhalis & Law's landmark study about eTourism
Tourism Management, Vol. 69, pp. 460-470
-
Sesgos cognitivos y uso del e-gobierno. Una perspectiva conductual
Gestión y análisis de políticas públicas, Núm. 19, pp. 88-106
-
The metaefficiency of trade shows: a benchmarking analysis by sector
Benchmarking, Vol. 25, Núm. 8, pp. 2875-2891