INVESTIGACIÓN PSICOLÓGICA EN POBLACIÓN INFANTO-JUVENIL: IMPLICACIONES METODOLÓGICAS, CLÍNICAS Y EVOLUTIVAS
INPSINJU
Universidad de Sevilla
Sevilla, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (13)
2024
-
The specific psychosocial modulator factors of emotional adjustment in infertile individuals compared to fertile people
Current Psychology, Vol. 43, Núm. 2, pp. 1943-1951
2023
-
Editorial: Towards a basic standard methodology for international research in psychology
Frontiers in Psychology
-
The Methodological Quality Scale (MQS) for intervention programs: validity evidence
Frontiers in Psychology, Vol. 14
2022
-
Editorial: New Challenges in Globalized Societies: Cross-Cultural Studies and Test Adaptation
Frontiers in Psychology
2021
-
Work climate scale in emergency services: Abridged version
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 12
2018
-
Development of a work climate scale in emergency health services
Frontiers in Psychology, Vol. 9, Núm. JAN
2016
-
A simulation study of threats to validity in quasi-experimental designs: Interrelationship between design, measurement, and analysis
Frontiers in Psychology, Vol. 7, Núm. JUN
2015
-
Assessing depression, anxiety and couple psychological well-being in pregnancy: a preliminary study
Journal of Reproductive and Infant Psychology, Vol. 33, Núm. 2, pp. 128-139
2013
-
Measurement invariance study of the Training Satisfaction Questionnaire (TSQ)
The Spanish Journal of Psychology, Núm. 16, pp. 1-12
2009
-
Factor analysis of the Big Five Questionnaire using polychoric correlations in children
Quality and Quantity, Vol. 43, Núm. 1, pp. 75-85
2002
-
A Mutual Catalytic Model of Formative Evaluation: The Interdependent Roles of Evaluators and Local Programme Practitioners
Evaluation, Vol. 8, Núm. 4, pp. 413-432
-
Evaluación de la transferencia de la formación en prevención de riesgos laborales: un estudio bibliométrico
Metodología de las ciencias del comportamiento, Vol. 4, Núm. 1, pp. 331-333
-
Evaluación y medida de calidad universitaria: aportaciones metodológicas desde la Psicología
Metodología de las ciencias del comportamiento, Vol. 4, Núm. 1, pp. 294-300