Departamento
PSICOLOGÍA EVOLUTIVA Y DE LA EDUCACIÓN
Publicacións (23) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2022
-
'Good for you!' Processing social emotions in L2 discourse comprehension: An ERP study
Bilingualism, Vol. 26, Núm. 2, pp. 440-445
-
A Failed Cross-Validation Study on the Relationship between LIWC Linguistic Indicators and Personality: Exemplifying the Lack of Generalizability of Exploratory Studies
Psych, Vol. 4, Núm. 4, pp. 803-815
-
Bayesian reasoning with emotional material in patients with schizophrenia
Frontiers in Psychology, Vol. 13
-
Can you change your mind? An ERP study of cognitive flexibility and new evidence integration
Biological Psychology, Vol. 172
-
Creatividad como medida cognitiva en jóvenes con discapacidad intelectual
Revista de estilos de aprendizaje = Journal of Learning Styles, Vol. 15, Núm. 1, pp. 35-46
-
Distilling vector space model scores for the assessment of constructed responses with bifactor Inbuilt Rubric method and latent variables
Behavior Research Methods, Vol. 54, Núm. 5, pp. 2579-2601
-
Eficacia de una intervención psicológica breve en línea durante el confinamiento por COVID-19: Efficacy of an online brief psychological intervention during lockdown on COVID-19
Revista de psicoterapia, Vol. 33, Núm. 122, pp. 173-193
-
El rol y perfil del Tutor Profesional de Prácticas en la UNED
XII Jornadas de Redes de Innovación Docente
-
Estudio de la comunicación no verbal en tareas de expresión corporal en estudiantes con discapacidad intelectual
Educación y sociedad: pensamiento e innovación para la transformación social (Dykinson), pp. 2479-2484
-
Executive Functions and Improvement of Thinking: An Intervention Program to Enhance Deductive Reasoning Abilities
The Spanish Journal of Psychology, Núm. 25, pp. 1-20
-
La evaluación automática de textos discursivos para enseñar y aprender dentro y fuera del aula: el entorno G-Rubric
Educación sincrónica digital: debilidades y fortalezas (Virtual Educa), pp. 191-216
-
La música en el desarrollo temprano del bebé
El desarrollo comunicativo, lingüístico y literario: Claves para acompañar en la infancia (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 87-94
-
Mood disorders in children following neonatal hypoxic-ischemic encephalopathy
PLoS ONE, Vol. 17, Núm. 1 January
-
Music as a Medium of Instruction (MMI): A new pedagogical approach to English language teaching for students with and without music training
Language Teaching Research
-
PRAUTOCAL corpus: a corpus for the study of Down syndrome prosodic aspects
Language Resources and Evaluation, Vol. 56, Núm. 1, pp. 191-224
-
Programa de expresión corporal a través de Visual Arts Education en estudiantes con discapacidad intelectual
Educación y sociedad: pensamiento e innovación para la transformación social (Dykinson), pp. 2492-2500
-
Prosodic Skills and Reading Acquisition in Spanish Primary School Children: Analysis Using the PEPS-C Test
Psicothema, Vol. 34, Núm. 2, pp. 283-290
-
Sexual Assistance for People with Intellectual Disabilities: Proposal for a Service Delivery Model
Sexuality and Disability, Vol. 40, Núm. 2, pp. 347-362
-
THE CONTRIBUTION OF INTELLIGENCE, COGNITIVE REFLECTION AND BELIEFS TO MATHEMATICS ACHIEVEMENT IN SECONDARY SCHOOL
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
The role of cognitive flexibility and inhibition in complex dynamic tasks: the case of sight reading music
Current Psychology, Vol. 41, Núm. 7, pp. 4625-4637