DESARROLLO PROFESIONAL: FORMACIÓN PROFESIONAL E INNOVACIÓN EDUCATIVA E INTERCULTURAL Y DISEÑO DE MEDIOS
ForInterMed
Universidad de Granada
Granada, EspañaUniversidad de Granada-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (11)
2024
-
Exploring if Gamification Experiences Make an Impact on Pre-Service Teachers’ Perceptions of Future Gamification Use: A Case Report
Societies, Vol. 14, Núm. 1
-
Exploring the professional´s perceptions on dual vocational education and training (dual VET) process of implementation in Spain
Higher Education, Skills and Work-based Learning
-
Illuminating the path: a methodological exploration of grounded theory in doctoral theses
Qualitative Research Journal, Vol. 24, Núm. 4, pp. 384-393
2023
-
A Review of Evolving Paradigms in Youth Studies
Societies, Vol. 13, Núm. 6
-
Advancing Gender Equality in Schools through Inclusive Physical Education and Teaching Training: A Systematic Review
Societies, Vol. 13, Núm. 3
-
Exploring the Relationship between Early Leaving of Education and Training and Mental Health among Youth in Spain
Societies, Vol. 13, Núm. 5
-
The European Educational Policy and Early School Leaving: A Conceptual Analysis from the Perspective of the Leaving Subject
Philosophies, Vol. 8, Núm. 5
2021
-
Could gamification be a protective factor regarding early school leaving? A life story
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 5, pp. 1-19
2018
-
Cultura de colaboración en un centro educativo: Aportaciones desde el asesoramiento
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 36, Núm. 2, pp. 277-302
-
Innovación y TIC en las instituciones educativas
Tendencias nacionales e internacionales en organización educativa:: entre la estabilidad y el cambio
2017
-
Evaluación de competencias docentes parala inclusión y la excelencia: Resultados preliminares sobre la percepción del profesorado
Actas XVIII Congreso Internacional de Investigación Educativa: interdisciplinariedad y transferencia (AIDIPE, 2017)