JULIO
NAVIO MARCO
Profesor Titular Universidad
Publicacions en què col·labora amb JULIO NAVIO MARCO (17)
2023
-
Business internships for bachelor's degrees at blended learning universities: A pilot study to assess the transition from hybrid studies to the workplace
International Journal of Management Education, Vol. 21, Núm. 2
2022
-
Fundamentos de gestión empresarial
Sanz y Torres
-
The Influence of Intrinsic Motivation and Contextual Factors on MOOC Students’ Social Entrepreneurial Intentions
Interactive Learning Environments, Vol. 30, Núm. 9, pp. 1768-1780
2021
-
Student’s social e-reputation (“karma”) as motivational factor in MOOC learning
Interactive Learning Environments, Vol. 29, Núm. 3, pp. 458-472
2020
-
Serial acquirers' strategy in the telecommunications sector: Integration or indigestion?
European Journal of International Management, Vol. 14, Núm. 3, pp. 421-442
2019
-
Ambiguity in the attribution of social impact: A study of the difficulties of calculating filter coefficients in the SROI method
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 2
-
Developing social entrepreneurs through distance education: The value of commitment and interactivity with the learning community
International Journal of Mobile Learning and Organisation, Vol. 13, Núm. 1, pp. 30-50
-
El Tercer Sector de Acción Social en España: concepto y contextualización
Monitorización y evaluación en el Tercer Sector de Acción Social español: una aproximación (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 13-44
-
Human resource management as key pillar of company strategy: Analysis of the line managers' perception
Journal of Management and Organization, Vol. 25, Núm. 2, pp. 175-188
2018
-
Impact Measurement for Social Innovation: Analysis of the Spanish Third Sector
SOCIAL IMPACT INVESTING BEYOND THE SIB: EVIDENCE FROM THE MARKET
-
Long-term value creation in mergers and acquisitions: Contribution to the debate
Springer Proceedings in Mathematics and Statistics
2016
-
Diseño y cambio organizativo: fundamentos y nuevos enfoques
Editorial Universitaria Ramón Areces
-
Language as a key factor of long-term value creation in mergers and acquisitions in the telecommunications sector
Telecommunications Policy, Vol. 40, Núm. 10-11, pp. 1052-1063
2015
-
Incorporación del valor social a la contratación pública en España: Situación y perspectivas
Revista de Estudios de la Administración Local y Autonómica: Nueva Época, Núm. 4
2013
-
Fusiones y adquisiciones entre operadoras de telecomunicación a nivel mundial y en España (1995-2010)
Papeles de economía española, Núm. 136, pp. 154-167
2012
-
La inversión en infraestructuras de telecomunicaciones como problema irresuelto: retos para un nuevo ciclo en la Sociedad del Conocimiento
Telos: Cuadernos de comunicación e innovación, Núm. 90, pp. 119-130
-
Las limitaciones de inversión en telecom: ¿fuente de innovación?
Telos: Revista de Estudios Interdisciplinarios en Ciencias Sociales, Vol. 14, Núm. 1, pp. 104-120