PILAR
QUIROS EXPOSITO
Profesor Contratado Doctor
OLGA C.
SANTOS
Profesor Titular Universidad
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec OLGA C. SANTOS (15)
2018
-
Análisis del Impacto del Contenido Afectivo de los Mensajes de Ayuda en el engagement del estudiante
La profesionalización del docente a través de la innovación educativa. Libro de actas: IX Jornadas de redes de investigación en innovación docente. UNED, Madrid. 28, 29 y 30 de junio de 2017
-
Some insights into the impact of affective information when delivering feedback to students
Behaviour and Information Technology, Vol. 37, Núm. 12, pp. 1252-1263
2017
-
BIG-AFF: Exploring low cost and low intrusive infrastructures for affective computing in secondary schools
UMAP 2017 - Adjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
-
Hacia la consideración del estado afectivo del estudiante en asignaturas de grado desde la atención a su diversidad
Trabajos Fin de Carrera (TFG y TFM). El camino de la profesionalización: actas VIII Jornadas de Redes de Investigación e Innovación Docente de la UNED
2016
-
Affective and behavioral assessment for adaptive intelligent tutoring systems
CEUR Workshop Proceedings
2015
-
Filtering of spontaneous and low intensity emotions in educational contexts
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
2014
-
Avances en el modelado de aspectos afectivos en escenarios educativos inclusivos y personalizados
VII Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas
-
Hacia el modelado de aspectos afectivos en escenarios educativos inclusivos y personalizados
VI Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas
-
Providing personalized guidance in arithmetic problem solving
CEUR Workshop Proceedings
2013
-
Challenges for inclusive affective detection in educational scenarios
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Extending collaborative learning modeling with emotional information
CEUR Workshop Proceedings
-
Gathering emotional data from multiple sources
Proceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining, EDM 2013
-
Techplay.mobi: A technological framework for developing affective inclusive personalized mobile serious games to enrich learning competences
CEUR Workshop Proceedings
-
Towards enriching an ITS with affective support
CEUR Workshop Proceedings
2012
-
MAMIPEC - Affective modeling in inclusive personalized educational scenarios
Bulletin of the Technical Committee on Learning Technology, Vol. 14, Núm. 4, pp. 35-38