EMILIO
LETON MOLINA
Profesor Titular Universidad
Publicacións (36) Publicacións de EMILIO LETON MOLINA
2024
-
Non-parametric estimation of the covariate-dependent bivariate distribution for censored gap times
Sort: Statistics and Operations Research Transactions, Vol. 48, Núm. 2, pp. 183-208
-
Performance of students with different accessibility needs and preferences in “Design for All” MOOCs
PLoS ONE, Vol. 19, Núm. 3 March
-
Team assembly approach based in social modelling
Social Network Analysis and Mining, Vol. 14, Núm. 1
2021
-
Assessment of Video Accessibility by Students of a MOOC on Digital Materials for All
IEEE Access, Vol. 9, pp. 72357-72367
2019
-
Automatic assignment of reviewers in an online peer assessment task based on social interactions
Expert Systems, Vol. 36, Núm. 4
2018
-
Accessible mathematics videos for non-disabled students in primary education
PLoS ONE, Vol. 13, Núm. 11
-
Video podcast and illustrated text feedback in a web-based formative assessment environment
Computer Applications in Engineering Education, Vol. 26, Núm. 2, pp. 187-202
2017
-
GsymPoint: An R package to estimate the generalized symmetry point, an optimal cut-off point for binary classification in continuous diagnostic tests
R Journal, Vol. 9, Núm. 1, pp. 262-283
-
Introducción a la informática básica
UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia
-
Los minilibros electrónicos modulares: elemento basal de la digitalización
Trabajos Fin de Carrera (TFG y TFM). El camino de la profesionalización: actas VIII Jornadas de Redes de Investigación e Innovación Docente de la UNED
2016
-
Confidence intervals for the symmetry point: An optimal cutpoint in continuous diagnostic tests
Pharmaceutical Statistics, Vol. 15, Núm. 2, pp. 178-192
2015
-
Towards using influence diagram on social-network based analysis for managing students’ collaborations
Computer-Supported Collaborative Learning Conference, CSCL
-
Use of animated text to improve the learning of basic mathematics
Computers and Education, Vol. 88, pp. 119-128
2014
-
Los mini-videos docentes modulares y su relación con otras distintas modalidades de grabación
VI Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas
-
Materiales interactivos accesibles: Una contribución a la accesibilidad integral de textos y multimedia en asignaturas científico-técnicas
VII Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas
-
Objetos de aprendizaje accesibles en asignaturas científico-técnicas: una experiencia integradora de técnicas, procedimientos y actores en la universidad
VI Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas
-
Realización de tests autoevaluables en la UNED a través del sistema SIETTE
VI Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED: libro de actas
-
Two new concepts in video podcasts: Minimalist slides and modular teaching mini-videos
CSEDU 2014 - Proceedings of the 6th International Conference on Computer Supported Education
2013
-
Creación y mantenimiento de bancos de preguntas mediante el sistema SIETTE para su utilización en la docencia a distancia
Innovación docente universitaria en entornos de aprendizaje enriquecidos: I Jornadas Internacionales de Innovación Docente Universitaria en Entornos de Aprendizaje Enriquecidos. Libro de actas
-
Materiales interactivos accesibles para asignaturas científicotécnicas
Innovación docente universitaria en entornos de aprendizaje enriquecidos: I Jornadas Internacionales de Innovación Docente Universitaria en Entornos de Aprendizaje Enriquecidos. Libro de actas