Publicaciones en las que colabora con Mª CRISTINA GARCIA AEL (10)

2022

  1. La eficacia percibida y la satisfacción con el aprendizaje incrementan el engagement académico

    International Handbook of Innovation and Assessment of the Quality of Higher Education and Research. Vol. 1 (Thomson Reuters-Civitas)

  2. “Think entrepreneur – think male”: the effect of reduced gender stereotype threat on women's entrepreneurial intention and opportunity motivation

    International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research, Vol. 28, Núm. 4, pp. 1001-1025

2021

  1. Hablando fluidamente de psicología del trabajo: desarrollo de competencias de comunicación oral y escrita

    Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021

  2. Identity Leadership and Work Engagement in Spain: A Cross-Cultural Adaptation of the Identity Leadership Inventory

    Universitas Psychologica, Vol. 20, pp. 1-13

  3. Identity leadership and work engagement in Spain: A cross-cultural adaptation of the identity leadership inventory

    Universitas psychologica, Vol. 20, Núm. 1

  4. Identity leadership, employee burnout and the mediating role of team identification: Evidence from the global identity leadership development project

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 22

  5. Proyecto de innovación docente sobre la incorporación de competencias infográficas en una asignatura de Máster: análisis pre y post actividad

    Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021

  6. Proyecto de innovación docente sobre la incorporación de competencias infográficas en una asignatura de máster: Análisis pre y post actividad

    Innovación docente e investigación en ciencias de la salud: nuevos enfoques en la metodología docente (Dykinson), pp. 373-386

2019

  1. “Think entrepreneur - think male”: a task and relationship scale to measure gender stereotypes in entrepreneurship

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 3, pp. 749-772