Centro
FACULTAD DE PSICOLOGÍA
Publicaciones (127) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
-
"Pensando las emociones" con niños de dos años: un programa educativo para mejorar el conocimiento emocional en primer ciclo de Educación Infantil
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 27, Núm. 4, pp. 819-838
-
(The null) Importance of police experience on intuitive credibility of people with intellectual disabilities
Research in Developmental Disabilities, Vol. 36, pp. 691-698
-
A comparative study of the working memory multicomponent model in psychosis and healthy controls
Comprehensive Psychiatry, Vol. 61, pp. 97-105
-
A microstructural analysis of schedule-induced polydipsia reveals incentive-induced hyperactivity in an animal model of ADHD
Behavioural Brain Research, Vol. 278, pp. 417-423
-
A randomized controlled trial of brain training with non-action video games in older adults: Results of the 3-month follow-up
Frontiers in Aging Neuroscience, Vol. 7, Núm. MAR
-
A review of cognitive conflicts research: A meta-analytic study of prevalence and relation to symptoms
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol. 11, pp. 2997-3006
-
A temporo-spatial analysis of the neural correlates of extrinsic perceptual grouping in vision
Neuropsychologia, Vol. 69, pp. 118-129
-
Adaptation of the HIV Stigma Scale in Spaniards with HIV
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 18
-
An analysis of national collaboration with spanish researchers abroad in the health sciences
Health Research Policy and Systems, Vol. 13, Núm. 1
-
Analysis of the perception of students about biometric identification
International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies, Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-18
-
Anxiety sensitivity, catastrophic misinterpretations and panic self-efficacy in the prediction of panic disorder severity: Towards a tripartite cognitive model of panic disorder
Behaviour Research and Therapy, Vol. 67, pp. 30-40
-
Análisis de la Escala de Estrés Parental-Forma Abreviada en Padres de Hijos con Discapacidad Intelectual mediante el Modelo de Rasch
Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, Vol. 1, Núm. 39, pp. 68-76
-
Análisis de las habilidades de los alumnos mediadores como clave del éxito de la mediación escolar
Informació psicològica, Núm. 110, pp. 24-38
-
Análisis factorial confirmatorio: recomendaciones sobre mínimos cuadrados no ponderados en función del error Tipo I de Ji-Cuadrado y RMSEA
Acción psicológica, Vol. 12, Núm. 1, pp. 79-90
-
Assessing depression, anxiety and couple psychological well-being in pregnancy: a preliminary study
Journal of Reproductive and Infant Psychology, Vol. 33, Núm. 2, pp. 128-139
-
Atendiendo a las variadas problemáticas de los cuidadores familiares de personas con demencia: aportaciones de la terapia cognitivo-conductual y de la terapia de aceptación y compromiso
Clínica y salud: Investigación Empírica en Psicología, Vol. 26, Núm. 1, pp. 41-48
-
Authentic leadership and its influence on group cohesion and organizational identification:: the role of organizational justice as a mediating variable
International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, Vol. 30, Núm. 1, pp. 60-88
-
Authentic leadership, group cohesion and group identification in security and emergency teams
Psicothema, Vol. 27, Núm. 1, pp. 59-64
-
Autoeficacia específica para la Jubilación, Intenciones de retiro y Satisfacción vital en trabajadores mayores de 40 años
Acción psicológica, Vol. 12, Núm. 1, pp. 35-46
-
Automated LSA assessment of summaries in distance education: Some variables to be considered
Journal of Educational Computing Research, Vol. 52, Núm. 3, pp. 341-364