Publicaciones (127) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. "Pensando las emociones" con niños de dos años: un programa educativo para mejorar el conocimiento emocional en primer ciclo de Educación Infantil

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 27, Núm. 4, pp. 819-838

  2. (The null) Importance of police experience on intuitive credibility of people with intellectual disabilities

    Research in Developmental Disabilities, Vol. 36, pp. 691-698

  3. A comparative study of the working memory multicomponent model in psychosis and healthy controls

    Comprehensive Psychiatry, Vol. 61, pp. 97-105

  4. A microstructural analysis of schedule-induced polydipsia reveals incentive-induced hyperactivity in an animal model of ADHD

    Behavioural Brain Research, Vol. 278, pp. 417-423

  5. A randomized controlled trial of brain training with non-action video games in older adults: Results of the 3-month follow-up

    Frontiers in Aging Neuroscience, Vol. 7, Núm. MAR

  6. A review of cognitive conflicts research: A meta-analytic study of prevalence and relation to symptoms

    Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol. 11, pp. 2997-3006

  7. A temporo-spatial analysis of the neural correlates of extrinsic perceptual grouping in vision

    Neuropsychologia, Vol. 69, pp. 118-129

  8. Adaptation of the HIV Stigma Scale in Spaniards with HIV

    The Spanish Journal of Psychology, Vol. 18

  9. An analysis of national collaboration with spanish researchers abroad in the health sciences

    Health Research Policy and Systems, Vol. 13, Núm. 1

  10. Analysis of the perception of students about biometric identification

    International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies, Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-18

  11. Anxiety sensitivity, catastrophic misinterpretations and panic self-efficacy in the prediction of panic disorder severity: Towards a tripartite cognitive model of panic disorder

    Behaviour Research and Therapy, Vol. 67, pp. 30-40

  12. Análisis de la Escala de Estrés Parental-Forma Abreviada en Padres de Hijos con Discapacidad Intelectual mediante el Modelo de Rasch

    Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, Vol. 1, Núm. 39, pp. 68-76

  13. Análisis de las habilidades de los alumnos mediadores como clave del éxito de la mediación escolar

    Informació psicològica, Núm. 110, pp. 24-38

  14. Análisis factorial confirmatorio: recomendaciones sobre mínimos cuadrados no ponderados en función del error Tipo I de Ji-Cuadrado y RMSEA

    Acción psicológica, Vol. 12, Núm. 1, pp. 79-90

  15. Assessing depression, anxiety and couple psychological well-being in pregnancy: a preliminary study

    Journal of Reproductive and Infant Psychology, Vol. 33, Núm. 2, pp. 128-139

  16. Atendiendo a las variadas problemáticas de los cuidadores familiares de personas con demencia: aportaciones de la terapia cognitivo-conductual y de la terapia de aceptación y compromiso

    Clínica y salud: Investigación Empírica en Psicología, Vol. 26, Núm. 1, pp. 41-48

  17. Authentic leadership and its influence on group cohesion and organizational identification:: the role of organizational justice as a mediating variable

    International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, Vol. 30, Núm. 1, pp. 60-88

  18. Authentic leadership, group cohesion and group identification in security and emergency teams

    Psicothema, Vol. 27, Núm. 1, pp. 59-64

  19. Autoeficacia específica para la Jubilación, Intenciones de retiro y Satisfacción vital en trabajadores mayores de 40 años

    Acción psicológica, Vol. 12, Núm. 1, pp. 35-46

  20. Automated LSA assessment of summaries in distance education: Some variables to be considered

    Journal of Educational Computing Research, Vol. 52, Núm. 3, pp. 341-364