Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (54)

2024

  1. Estrategias clave en el diseño y gestión de espacios para el ocio social y el empoderamiento de la comunidad

    Juventud y autorregulación del tiempo: Intervención socioeducativa para el bienestar integral (Dykinson), pp. 185-199

  2. Exploring if Gamification Experiences Make an Impact on Pre-Service Teachers’ Perceptions of Future Gamification Use: A Case Report

    Societies, Vol. 14, Núm. 1

  3. Exploring the professional´s perceptions on dual vocational education and training (dual VET) process of implementation in Spain

    Higher Education, Skills and Work-based Learning

  4. Illuminating the path: a methodological exploration of grounded theory in doctoral theses

    Qualitative Research Journal, Vol. 24, Núm. 4, pp. 384-393

  5. Intervención en la autogestión del tiempo con colectivos vulnerables

    Juventud y autorregulación del tiempo: Intervención socioeducativa para el bienestar integral (Dykinson), pp. 109-120

  6. Ocio deportivo e intervención socioeducativa en la juventud

    Juventud y autorregulación del tiempo: Intervención socioeducativa para el bienestar integral (Dykinson), pp. 213-230

  7. Perceptions of High School Mathematics Students in the Use of Technologies for Educational Purposes

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  8. Predictors of the risk of addiction to social networks and the Internet

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 76, Núm. 2, pp. 197-219

  9. Prisión y Estigma. Un Estudio desde la Perspectiva Socioeducativa y de Género

    Géneros, Vol. 13, Núm. 1, pp. 22-42

2022

  1. ATTITUDES, MOTIVES AND INTERESTS FOR PRACTISING PHYSICAL EXERCISE

    Journal of Physical Education (Maringa), Vol. 33, Núm. 1

  2. Criterios de calidad de la docencia en educación superior para la enseñanza del inglés como lengua extranjera

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 217-228