Centre
FACULTAD DE FILOLOGÍA
Articles (49) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2024
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(Re)escribir el pasado: itinerarios de la memoria en la novela de investigación del escritor (Antonio Soler, Clara Sánchez e Ignacio Martínez de Pisón)
Revista de literatura: España, Tomo 86, Núm. 171, pp. 1-21
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Analysis of the Spanish Auditory Test of Speech in Noise (PAHRE) in a Population with Hearing Loss
Audiology Research, Vol. 14, Núm. 5, pp. 861-874
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Anàlisi melòdica de la parla en actes irònics prefabricats
Phonica, Vol. 20
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Análisis de errores en el uso de las preposiciones en textos escritos por estudiantes germanófonos de español como segunda lengua (L2): estudio de corpus
Revista signos: estudios de lingüística, Núm. 114, pp. 6-33
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Are Creativity, L2 Motivation and Soft Skills Related? A Study in VET Students
Education Sciences, Vol. 14, Núm. 3
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Can didactic audiovisual translation enhance intercultural learning through CALL? Validity and reliability of a students’ questionnaire
Journal for Multicultural Education, Vol. 18, Núm. 1-2, pp. 206-223
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Conceptualising language MOOC diversity: The creation of a defined taxonomy through the analysis of course indicators
ReCALL
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Crisis, clase social y precariedad en las novelas identitarias de Anna Pacheco (2019), Margaryta Yakovenko (2020) y Laura Carneros (2022)
Historia Actual Online, Núm. 64, pp. 143-158
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Cross-linguistic perception of Spanish intonation by Chinese speakers: Effects of linguistic experience and prosodic features
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 42, pp. 127-145
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Didactic Audiovisual Translation in Online Context: A Pilot Study
Hikma: estudios de traducción = translation studies, Vol. 23, Núm. 1, pp. 205-231
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Do you speak English? EFL teachers’ and students’ perceptions and their pronunciation needs and practices.
Logos: Revista de Linguistica, Filosofia y Literatura, Vol. 34, Núm. 1, pp. 72-102
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Dynamic multi-cue weighting in the perception of Spanish intonation: Differences between tonal and non-tonal language listeners
Journal of Phonetics, Vol. 102
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El dualismo universal en «Eco y Narciso»
Anuario calderoniano, Núm. 17, pp. 301-319
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El impacto de la obligatoriedad de los programas bilingües en las actitudes y percepciones sobre la educación bilingüe del profesorado de asignaturas de contenido de educación secundaria
Revista de educación, Núm. 403, pp. 143-172
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Estilometría y género: aproximación a los personajes teatrales de Calderón y Sor Juana Inés de la Cruz
Ínsula: revista de letras y ciencias humanas, Núm. 930, pp. 32-36
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Estética de la política versus política de la estética (a manera de prólogo)
Theory Now. Journal of Literature, Critique, and Thought, Vol. 7, Núm. 1, pp. 1-5
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Friulian Dialect Classification
Dialectologia, Núm. 12, pp. 171-192
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Incidental learning of collocations through reading an academic text
IRAL - International Review of Applied Linguistics in Language Teaching
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Inteligencia artificial y literatura
Boletín de la Academia de Buenas Letras de Granada, Núm. 22, pp. 215-215
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Introduction to the special issue: Teaching literature in the EFL classroom
Anglo Saxonica, Vol. 22, Núm. 1