Artikel (49) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. (Re)escribir el pasado: itinerarios de la memoria en la novela de investigación del escritor (Antonio Soler, Clara Sánchez e Ignacio Martínez de Pisón)

    Revista de literatura: España, Tomo 86, Núm. 171, pp. 1-21

  2. Analysis of the Spanish Auditory Test of Speech in Noise (PAHRE) in a Population with Hearing Loss

    Audiology Research, Vol. 14, Núm. 5, pp. 861-874

  3. Anàlisi melòdica de la parla en actes irònics prefabricats

    Phonica, Vol. 20

  4. Análisis de errores en el uso de las preposiciones en textos escritos por estudiantes germanófonos de español como segunda lengua (L2): estudio de corpus

    Revista signos: estudios de lingüística, Núm. 114, pp. 6-33

  5. Are Creativity, L2 Motivation and Soft Skills Related? A Study in VET Students

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 3

  6. Can didactic audiovisual translation enhance intercultural learning through CALL? Validity and reliability of a students’ questionnaire

    Journal for Multicultural Education, Vol. 18, Núm. 1-2, pp. 206-223

  7. Conceptualising language MOOC diversity: The creation of a defined taxonomy through the analysis of course indicators

    ReCALL

  8. Crisis, clase social y precariedad en las novelas identitarias de Anna Pacheco (2019), Margaryta Yakovenko (2020) y Laura Carneros (2022)

    Historia Actual Online, Núm. 64, pp. 143-158

  9. Cross-linguistic perception of Spanish intonation by Chinese speakers: Effects of linguistic experience and prosodic features

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 42, pp. 127-145

  10. Didactic Audiovisual Translation in Online Context: A Pilot Study

    Hikma: estudios de traducción = translation studies, Vol. 23, Núm. 1, pp. 205-231

  11. Do you speak English? EFL teachers’ and students’ perceptions and their pronunciation needs and practices.

    Logos: Revista de Linguistica, Filosofia y Literatura, Vol. 34, Núm. 1, pp. 72-102

  12. Dynamic multi-cue weighting in the perception of Spanish intonation: Differences between tonal and non-tonal language listeners

    Journal of Phonetics, Vol. 102

  13. El dualismo universal en «Eco y Narciso»

    Anuario calderoniano, Núm. 17, pp. 301-319

  14. El impacto de la obligatoriedad de los programas bilingües en las actitudes y percepciones sobre la educación bilingüe del profesorado de asignaturas de contenido de educación secundaria

    Revista de educación, Núm. 403, pp. 143-172

  15. Estilometría y género: aproximación a los personajes teatrales de Calderón y Sor Juana Inés de la Cruz

    Ínsula: revista de letras y ciencias humanas, Núm. 930, pp. 32-36

  16. Estética de la política versus política de la estética (a manera de prólogo)

    Theory Now. Journal of Literature, Critique, and Thought, Vol. 7, Núm. 1, pp. 1-5

  17. Friulian Dialect Classification

    Dialectologia, Núm. 12, pp. 171-192

  18. Incidental learning of collocations through reading an academic text

    IRAL - International Review of Applied Linguistics in Language Teaching

  19. Inteligencia artificial y literatura

    Boletín de la Academia de Buenas Letras de Granada, Núm. 22, pp. 215-215

  20. Introduction to the special issue: Teaching literature in the EFL classroom

    Anglo Saxonica, Vol. 22, Núm. 1