EDUCACIÓN SUPERIOR PRESENCIAL Y A DISTANCIA
ESPYD
Universidad de Castilla-La Mancha
Ciudad Real, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Castilla-La Mancha (7)
2023
-
El álbum ilustrado: recurso en el aula de matemáticas en edades tempranas
Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 101, pp. 15-22
-
Proyecto de percepción artística HAPTIC®: perspectivas desde el DiseñoUniversal de Aprendizaje (DUA)
Educación y sociedad: claves interdisciplinares (Octaedro), pp. 258-270
2020
-
Promoting social and emotional learning and subjective well‐being: Impact of the “aislados” intervention program in adolescents
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 2
-
Social Competence and Peer Social Acceptance: Evaluating Effects of an Educational Intervention in Adolescents
Frontiers in Psychology, Vol. 11
2019
-
Effectiveness of the videogame “Spock” for the improvement of the emotional intelligence on psychosocial adjustment in adolescents
Computers in Human Behavior, Vol. 101, pp. 380-386
2018
-
Emotional intelligence and its relationship with levels of social anxiety and stress in adolescents
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 15, Núm. 6
2016
-
Necesidades de formación de maestros de Infantil y Primaria en atención a la diversidad
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 68, Núm. 3, pp. 23-39