Universidad de Sevilla-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (15)

2023

  1. A Model to Measure University Students’ Learning Efficacy and Satisfaction During the COVID-19 Pandemic

    Croatian Journal of Education, Vol. 25, Núm. 4, pp. 1191-1223

  2. Explanatory variables of educational innovation: A model based on personality traits

    Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 21, Núm. 60, pp. 349-372

2022

  1. Editorial

    Alteridad: revista de educación, Vol. 17, Núm. 1, pp. 7-10

  2. Influence of Computer Knowledge and Level of Education on Spanish Citizens’ Propensity to Use E-Commerce

    Social Science Computer Review, Vol. 40, Núm. 6, pp. 1376-1392

  3. La Calidad de la Docencia Online en la Educación Superior: Un Nuevo Enfoque para su Medición

    REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 20, Núm. 3, pp. 81-100

2020

  1. Adaptation and validation of the scale of types of users in gamification with the spanish adolescent population

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 11, pp. 1-10

  2. El contexto sociofamiliar y su incidencia en el rendimiento lector del estudiante en PISA

    Ocnos: revista de estudios sobre lectura, Vol. 19, Núm. 1, pp. 43-54

  3. Posibilidades formativas de la tecnología aumentada. Un estudio diacrónico en escenarios universitarios

    Revista complutense de educación, Vol. 31, Núm. 2, pp. 141-152

  4. Socio-family context and its influence on students’ pisa reading performance scores: Evidence from three countries in three continents

    Educational Sciences: Theory and Practice, Vol. 20, Núm. 2, pp. 50-62

2018

  1. Innovación y TIC en las instituciones educativas

    Tendencias nacionales e internacionales en organización educativa:: entre la estabilidad y el cambio

  2. Los nuevos entornos virtuales de aprendizaje permanente (MOOC) y sus posibilidades educativas en ámbitos sociales y educativos

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 53, pp. 179-192