DIDÁCTICA, ORGANIZACIÓN ESCOLAR Y DD. ESPECIALES
Saila
Universidad de Sevilla
Sevilla, EspañaUniversidad de Sevilla-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (15)
2023
-
A Model to Measure University Students’ Learning Efficacy and Satisfaction During the COVID-19 Pandemic
Croatian Journal of Education, Vol. 25, Núm. 4, pp. 1191-1223
-
Explanatory variables of educational innovation: A model based on personality traits
Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 21, Núm. 60, pp. 349-372
2022
-
Editorial
Alteridad: revista de educación, Vol. 17, Núm. 1, pp. 7-10
-
Influence of Computer Knowledge and Level of Education on Spanish Citizens’ Propensity to Use E-Commerce
Social Science Computer Review, Vol. 40, Núm. 6, pp. 1376-1392
-
La Calidad de la Docencia Online en la Educación Superior: Un Nuevo Enfoque para su Medición
REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 20, Núm. 3, pp. 81-100
2021
-
Between level up and game over: A systematic literature review of gamification in education
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 4, pp. 1-14
-
Development and validation of a questionnaire on motivation for cooperative playful learning strategies
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 3, pp. 1-10
-
La innovación en el aula universitaria a través de la realidad aumentada: Análisis desde la perspectiva del estudiantado español y latinoamericano
Revista Electrónica Educare, Vol. 25, Núm. 3
-
Learning indicators as a tool for understanding of students’level of expertise in school basketball
Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza (Dykinson), pp. 962-980
2020
-
Adaptation and validation of the scale of types of users in gamification with the spanish adolescent population
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 11, pp. 1-10
-
El contexto sociofamiliar y su incidencia en el rendimiento lector del estudiante en PISA
Ocnos: revista de estudios sobre lectura, Vol. 19, Núm. 1, pp. 43-54
-
Posibilidades formativas de la tecnología aumentada. Un estudio diacrónico en escenarios universitarios
Revista complutense de educación, Vol. 31, Núm. 2, pp. 141-152
-
Socio-family context and its influence on students’ pisa reading performance scores: Evidence from three countries in three continents
Educational Sciences: Theory and Practice, Vol. 20, Núm. 2, pp. 50-62
2018
-
Innovación y TIC en las instituciones educativas
Tendencias nacionales e internacionales en organización educativa:: entre la estabilidad y el cambio
-
Los nuevos entornos virtuales de aprendizaje permanente (MOOC) y sus posibilidades educativas en ámbitos sociales y educativos
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 53, pp. 179-192