Publicaciones (85) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Accesibilidad universal de servicios en línea universitarios. Diseño y validación de un instrumento de evaluación. El caso de la UNED

    Revista de Educación Inclusiva, Vol. 17, Núm. 1, pp. 71-91

  2. Active aging with leisure and free time activities for a better quality of life

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 51, pp. 1496-1501

  3. Analysis of the Impact of an Emotional Development Program on Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 17, Núm. 36, pp. 1-11

  4. Análisis de los programas de escolarización del alumnado de 2-3 años en colegios de Educación Infantil y Primaria en España

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 27, Núm. 2, pp. 339-359

  5. Análisis de necesidades formativas de los tutores de empresa en la formación dual: revisión sistemática

    Educaçao e Pesquisa: Revista da Faculdade de Educação da Universidade de São Paulo, Vol. 50, Núm. 1

  6. Building inclusive and democratic schools in Spain: strategies for mobilising knowledge on inclusive education through participatory action research

    International Journal of Inclusive Education, Vol. 28, Núm. 6, pp. 705-722

  7. Coeducation in Serial and Cinematographic Formats: Bibliometric Analysis on Web of Science (1986–2023)

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 9

  8. Competencias mediáticas del profesorado en formación en Colombia: pensamiento y ciudadanía críticos

    Hachetetepé: Revista científica de Educación y Comunicación, Núm. 28, pp. 1201

  9. Consent? At the Start, You Do Not Even Think About It. Coercive Discourse in the Awakening of Affective–Sexual Relationships in Young Women

    Young, Vol. 32, Núm. 1, pp. 5-21

  10. Construcción de la carrera e inteligencia emocional como antecedentes de identidad vocacional

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 27, Núm. 1, pp. 157-183

  11. Contributions of reflective documents in the evolution of the professional identity of internship students

    AtoZ, Vol. 13

  12. Creencias de docentes de secundaria sobre la educación del aprendizaje social y emocional

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 54, Núm. 1, pp. 81-115

  13. Data mining to detect variables associated with the occupational aspirations of Spanish 15-year-old students

    International Journal for Educational and Vocational Guidance, Vol. 24, Núm. 1, pp. 201-222

  14. Dating Violence Experiences Among Sex-Trafficking Youths in Juvenile Detention

    Violence Against Women

  15. Didactic strategies for the education of computational thinking from a gender perspective: A systematic review

    European Journal of Education, Vol. 59, Núm. 2

  16. Diversidad cultural en Reino Unido: percepciones de los y las trabajadoras de educación infantil

    Revista DH/ED: derechos humanos y educación, Núm. 10, pp. 151-173

  17. Does reading fluency mediate the relationship between cognitive-linguistic skills and reading comprehension? A study in European Portuguese

    Cognitive Development, Vol. 71

  18. Don’t let academic protocol get in the way of our good and beautiful story

    Revista española de educación comparada, Núm. 45, pp. 488-489

  19. EDUCATIONAL INNOVATION IN THE 21 ST. CENTURY: COMMODIFICATION VS SOCIAL CHANGE

    Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 123, pp. 141-152

  20. Educar reconociendo al estudiante. Narrativas desde el desenganche educativo

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 139-149