NOA
TALAVAN ZANON
Catedrático de Universidad
Tesi doctoral
-
Aplicaciones de la traducción audiovisual para mejorar la compresión oral del inglés 2009
UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
Tesis dirigides (5)
-
Active audio description as a didactic resource to improve oral skills in foreign language teaching 2021
UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
NAVARRETE RÁMIREZ, MARGA
-
Aplicación del aprendizaje móvil para mejorar la interacción oral de estudiantes de español como lengua extranjera 2017
UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
León Ortiz, Mercedes Idalith
-
Audiovisual translation in foreign language education: the use of intralingual dubbing to improve speed, intonation and pronunciation in spontaneous speech 2017
Manchester Metropolitan University
Sánchez Requena, Alicia
-
Optimización de la estrategia del role-play y su integración en el aula de inglés de Turismo para la mejora de la producción oral 2016
UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
Granda Rossi, Isabel
-
The subtitling of offensive and taboo language: a descriptive study 2014
UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
Tribunals de tesi (6)
-
Vocal del tribunal
Enhancing the pronunciation of problematic English consonants for Spanish learners through intralingual dubbing activities 2023Universidad de Zaragoza
Baeyens Morata, Lucas
-
Vocal del tribunal
Working within the plurilingual paradigm. Use of translation to enrich additional language learning and plurilingual competence in secondary education in catalonia 2020Universitat Ramon Llull
Wilson, Jaclyn
-
Presidenta del tribunal
Subtitled television series inside the efl classroom: long-term effects upon colloquial language learning and oral production 2016Universitat Rovira i Virgili
Frumuselu, Anca Daniela
-
Vocal del tribunal
La retroalimentación correctiva entre pares en un intercambio etándem español-inglés a través de una wiki 2016Universidad Autónoma de Madrid
Asanin, Marijana
-
Secretària del tribunal
The development of English (inter-)cultural competence within a systemic functional linguistics framework and its application in a blended learning environment 2015UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
-
Vocal del tribunal
The role of scaffolding in fostering self-regulation in english language blended learning environments 2014UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
CUESTA MEDINA, LILIANA MARCELA