DIDÁCTICA, ORGANIZACIÓN ESCOLAR Y DD. ESPECIALES
Fachbereich
Universidad de Almería
Almería, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Almería (17)
2021
-
Between level up and game over: A systematic literature review of gamification in education
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 4, pp. 1-14
-
Development and validation of a questionnaire on motivation for cooperative playful learning strategies
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 3, pp. 1-10
-
Estrategias innovadoras en Educación Física: Objetivos de Desarrollo sostenible 2030: una revisión sistemática
Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza (Dykinson), pp. 1527-1545
-
Learning indicators as a tool for understanding of students’level of expertise in school basketball
Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza (Dykinson), pp. 962-980
-
Necesidades de formación para una convivencia digital basada en el desarrollo de pensamiento crítico
Convergencia entre educación y tecnología : hacia un nuevo paradigma: XXIV Congreso Internacional EDUTEC
2020
-
Adaptation and validation of the scale of types of users in gamification with the spanish adolescent population
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 11, pp. 1-10
-
Educación inclusiva y T.I.C. Panorámica actual en el ámbito europeo
La tecnología como eje del cambio metodológico (UMA Editorial), pp. 900-903
-
Financial Technology: Review of trends, approaches and management
Mathematics, Vol. 8, Núm. 6
-
Identidad digital: significado de las redes sociales para los adolescentes
La tecnología como eje del cambio metodológico (UMA Editorial), pp. 933-936
-
IoT technology applications-based smart cities: Research analysis
Electronics (Switzerland), Vol. 9, Núm. 8, pp. 1-36
-
Remote sensing applied in forest management to optimize ecosystem services: Advances in research
Forests, Vol. 11, Núm. 9
-
Socio-educational impact of augmented reality (AR) in sustainable learning ecologies: A semantic modeling approach
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 21, pp. 1-14
-
Socioeconomic effects in cyberbullying: Global research trends in the educational context
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 12, pp. 1-31
2018
-
Influencia de la riqueza familiar en el rendimiento lector del alumnado en PISA
Revista de educación, Núm. 380, pp. 129-155
-
The research observatory on the massive online open courses: MOOCSERVATORIO®
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 10, pp. 27-50
2017
-
Estudio bibliométrico y de impacto de la Revista Complutense de Educación (2005-2015)
Revista complutense de educación, Vol. 28, Núm. 4, pp. 1227-1250
2016
-
Análisis computacional de las características ortotipográficas y paralingüísticas de los tweets periodísticos
El profesional de la información, Vol. 25, Núm. 4, pp. 588-595