Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Almería (17)

2021

  1. Between level up and game over: A systematic literature review of gamification in education

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 4, pp. 1-14

  2. Development and validation of a questionnaire on motivation for cooperative playful learning strategies

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 3, pp. 1-10

  3. Estrategias innovadoras en Educación Física: Objetivos de Desarrollo sostenible 2030: una revisión sistemática

    Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza (Dykinson), pp. 1527-1545

  4. Learning indicators as a tool for understanding of students’level of expertise in school basketball

    Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza (Dykinson), pp. 962-980

  5. Necesidades de formación para una convivencia digital basada en el desarrollo de pensamiento crítico

    Convergencia entre educación y tecnología : hacia un nuevo paradigma: XXIV Congreso Internacional EDUTEC

2020

  1. Adaptation and validation of the scale of types of users in gamification with the spanish adolescent population

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 11, pp. 1-10

  2. Educación inclusiva y T.I.C. Panorámica actual en el ámbito europeo

    La tecnología como eje del cambio metodológico (UMA Editorial), pp. 900-903

  3. Financial Technology: Review of trends, approaches and management

    Mathematics, Vol. 8, Núm. 6

  4. Identidad digital: significado de las redes sociales para los adolescentes

    La tecnología como eje del cambio metodológico (UMA Editorial), pp. 933-936

  5. IoT technology applications-based smart cities: Research analysis

    Electronics (Switzerland), Vol. 9, Núm. 8, pp. 1-36

  6. Remote sensing applied in forest management to optimize ecosystem services: Advances in research

    Forests, Vol. 11, Núm. 9

  7. Socio-educational impact of augmented reality (AR) in sustainable learning ecologies: A semantic modeling approach

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 21, pp. 1-14

  8. Socioeconomic effects in cyberbullying: Global research trends in the educational context

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 12, pp. 1-31

2018

  1. Influencia de la riqueza familiar en el rendimiento lector del alumnado en PISA

    Revista de educación, Núm. 380, pp. 129-155

  2. The research observatory on the massive online open courses: MOOCSERVATORIO®

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 10, pp. 27-50

2017

  1. Estudio bibliométrico y de impacto de la Revista Complutense de Educación (2005-2015)

    Revista complutense de educación, Vol. 28, Núm. 4, pp. 1227-1250