FACULTAD DE FILOLOGÍA
Centro
Universidad Internacional de La Rioja
Logroño, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de La Rioja (8)
2024
-
Are Creativity, L2 Motivation and Soft Skills Related? A Study in VET Students
Education Sciences, Vol. 14, Núm. 3
2022
-
Digital storytelling for EFL preschool classroom: tools, activities and themes proposed by preservice teachers
Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 15, Núm. 31, pp. 82-93
-
Gamification, Online Learning and Motivation: A Quantitative and Qualitative Analysis in Higher Education
Contemporary Educational Technology, Vol. 14, Núm. 4
2020
-
Compiling and analyzing a tagged learner corpus: a corpus-based study of adjective uses
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, Núm. 81, pp. 115-136
2017
-
Detecting misuses in a learner corpus: the study of interrogative cases
CUICIID 2017: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia
-
En busca del espectador global: Shakespeare en el “Festival de Otoño a Primavera”
Cartaphilus: revista de investigación y crítica estética, Vol. 15, pp. 25-34
2015
-
Exploitation of a Learner Corpus: Analysing Openings and Endings in Academic Forums
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 6, pp. 192-210
2014
-
Mitos e identidad femenina en el exilio: Circe y los cerdos (1974), de Carlota O'Neill
Foro Hispanico (Brill Academic Publishers), pp. 59-77