Artículos (76) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. A computational analysis of the morphosyntactic variation in tweets written by spanish journalists

    Revue Roumaine de Linguistique, Vol. 65, Núm. 4, pp. 331-349

  2. Adaptation and validation of the scale of types of users in gamification with the spanish adolescent population

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 11, pp. 1-10

  3. An evaluation of university students' latent and self-perceived digital competence in the use of mobile devices

    European Journal of Education, Vol. 55, Núm. 3, pp. 441-455

  4. Analysis of interpersonal competences in the use of ICT in the Spanish university context

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2

  5. Análisis de la incidencia de la edad en la competencia digital del profesorado preuniversitario español

    Revista Fuentes, Vol. 22, Vol. 1, pp. 75-87

  6. Análisis de la percepción del estudiante universitario sobre el contexto sociotecnológico a través de la innovación didáctica

    Revista Lasallista de investigación, Vol. 17, Núm. 1, pp. 84-102

  7. Análisis de las ventajas sociales y educativas de las TIC para el niño enfermo

    Revista de Educación Inclusiva, Núm. 0, pp. 59-75

  8. Augmented Reality: A New Way to Build Knowledge. Bibliometric Analysis and Apps Testing

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 15, Núm. 1, pp. 17-25

  9. Cierre de Escuelas en Contextos Vulnerables desde la Perspectiva de los Orientadores: Impacto en Zonas Rurales

    Revista internacional de educación para la justicia social (RIEJS), Vol. 9, Núm. 3

  10. Citizenship training through smoocs: A participative and intercreative learning

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 20, pp. 1-13

  11. Competencias tutoriales de los/as responsables de prácticas profesionales en contextos de enseñanza a distancia

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 28, pp. 176-200

  12. Computational thinking and mathematics using Scratch: an experiment with sixth-grade students

    Interactive Learning Environments, Vol. 28, Núm. 3, pp. 316-327

  13. Coping strategies in the family and school ecosystem

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 15

  14. Creación y análisis de un repositorio videográfico educativo para la sensibilización de problemas sociales en la educación superior

    Formación Universitaria, Vol. 13, Núm. 5, pp. 103-114

  15. Diarios de clase: estrategia para desarrollar el pensamiento reflexivo de profesores

    Educación y educadores, Vol. 23, Núm. 2

  16. Digital competence of future secondary school teachers: Differences according to gender, age, and branch of knowledge

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-16

  17. Dimensions of university tutoring: a psychometric study

    Journal of Further and Higher Education, Vol. 44, Núm. 5, pp. 609-627

  18. Dimensión afectiva del liderazgo pedagógico del docente

    Revista complutense de educación, Vol. 31, Núm. 4, pp. 485-495

  19. Ecos de Anfitrión y tradición gótica en Manderley en venta de Patricia Esteban Erlés

    Microtextualidades: Revista internacional de microrrelato y minificción, Núm. 8, pp. 70-87

  20. El Texto Guía como recurso didáctico en la enseñanza universitaria

    Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA, Núm. 25, pp. 54-67