Departamento
DIDÁCTICA, ORGANIZACIÓN ESCOLAR Y DD. ESPECIALES
Artículos (12) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Competencias mediáticas del profesorado en formación en Colombia: pensamiento y ciudadanía críticos
Hachetetepé: Revista científica de Educación y Comunicación, Núm. 28, pp. 1201
-
Exploring if Gamification Experiences Make an Impact on Pre-Service Teachers’ Perceptions of Future Gamification Use: A Case Report
Societies, Vol. 14, Núm. 1
-
Exploring the professional´s perceptions on dual vocational education and training (dual VET) process of implementation in Spain
Higher Education, Skills and Work-based Learning
-
Kulning: Acoustic and Perceptual Characteristics of a Calling Style Used Within the Scandinavian Herding Tradition
Journal of Voice, Vol. 38, Núm. 3, pp. 585-594
-
La inteligencia artificial y su producción científica en el campo de la educación
Formación Universitaria, Vol. 17, Núm. 1, pp. 155-164
-
Mapping of digital pedagogies in higher education
Education and Information Technologies, Vol. 29, Núm. 2, pp. 2437-2458
-
Microteaching networks in higher education
Interactive Technology and Smart Education, Vol. 21, Núm. 1, pp. 149-167
-
Perception of Spanish teachers on their initial training in the educational treatment of diversity
Quality Assurance in Education
-
Promoviendo la igualdad de género (ODS 5) a través de la ficción audiovisual: Estudio de caso de la serie transmedia de fútbol femenino Irabazi Arte! y su impacto en la generación Alpha
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 3
-
Self-Perceived Voice Handicap During COVID19 Compulsory Facemask Use: A Comparative Study Between Portuguese and Spanish Speakers
Journal of Voice, Vol. 38, Núm. 1, pp. 105-111
-
Teachers’ teaching and professional competences assessment
Evaluation and Program Planning, Vol. 103
-
Teaching the Use of Gamification in Elementary School: A Case in Spanish Formal Education
Technology, Knowledge and Learning, Vol. 29, Núm. 1, pp. 557-581