Artikuluak (30) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2017

  1. "If you can´t fix it you got a stand it": impossible love stories, identity and masculinity in the lady with the dog" and "brokeback mountain"

    Odisea: Revista de estudios ingleses, Núm. 18, pp. 51-63

  2. A contribution of Natural Language Processing to the study of semantic memory loss in patients with Alzheimer’s disease

    LFE: revista de lenguas para fines específicos, Vol. 23, Núm. 2, pp. 133-156

  3. Aplicación del modelo de 2015 de Juliane House de evaluación de la calidad de una traducción a un texto literario: caso práctico

    Estudios de traducción, Núm. 7, pp. 163-176

  4. Audio description for all: a literature review of its pedagogical values in foreign language teaching and learning

    Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 26, pp. 52-69

  5. Automatically Representing TExt Meaning via an Interlingua-based System (ARTEMIS). A further step towards the computational representation of RRG

    Journal of Computer-Assisted Linguistic Research, Núm. 1, pp. 61-87

  6. Celebrating global Shakespeare: the reinvention of Shakespeare festivals in the UK

    The Grove: Working papers on English studies, Núm. 24, pp. 25-37

  7. Detección de géneros textuales que presentan dificultades de redacción: un estudio en los ámbitos de la administración, la medicina y el turismo

    E-Aesla, Núm. 3, pp. 352-361

  8. En busca del espectador global: Shakespeare en el “Festival de Otoño a Primavera”

    Cartaphilus: revista de investigación y crítica estética, Vol. 15, pp. 25-34

  9. Error Analysis and Interlanguage in the Use of the Term ‘ICT’ in an Online Learner Corpus

    Complutense Journal of English Studies, Núm. 25, pp. 105-123

  10. Exploring collaborative reverse subtitling for the enhancement of written production activities in English as a second language

    ReCALL, Vol. 29, Núm. 1, pp. 39-58

  11. Factores motivacionales de los adultos para el estudio de una lengua extranjera

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 30, pp. 129-141

  12. Free-form writing: Computerized feedback for self-correction

    ELT Journal, Vol. 71, Núm. 2, pp. 141-149

  13. Free-form writing: computerized feedback for self-correction

    ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, Vol. 71, Núm. 2, pp. 141-149

  14. Introducción: Conexiones punk, una perspectiva transcultural

    Lectora: revista de dones i textualitat, Núm. 23, pp. 9-12

  15. L2 acquisition of Spanish dative clitics by English and Dutch learners

    Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol. 7, Núm. 3, pp. 517-534

  16. La estructura cognitiva de la variación terminológica: el papel de la clase conceptual en la denominación de los conceptos especializados

    Terminàlia, Núm. 15, pp. 15-26

  17. La legislación de los programas bilingües en educación infantil y primaria desde la perspectiva docente

    RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada, Vol. 16, Núm. 1, pp. 3-22

  18. Perception of voicing in English fricatives by Spanish listeners

    Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, Núm. 69, pp. 33-66

  19. Publicaciones sobre Filología Inglesa en España (2016)

    Epos: Revista de filología, Núm. 33, pp. 283-319

  20. Shakespeare in La Mancha: Performing Shakespeare at the Almagro Corral

    SEDERI: yearbook of the Spanish and Portuguese Society for English Renaissance Studies, Núm. 27, pp. 27-46