Saila
FILOLOGÍAS EXTRANJERAS Y SUS LINGÜÍSTICAS
Artikuluak (30) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2017
-
"If you can´t fix it you got a stand it": impossible love stories, identity and masculinity in the lady with the dog" and "brokeback mountain"
Odisea: Revista de estudios ingleses, Núm. 18, pp. 51-63
-
A contribution of Natural Language Processing to the study of semantic memory loss in patients with Alzheimer’s disease
LFE: revista de lenguas para fines específicos, Vol. 23, Núm. 2, pp. 133-156
-
Aplicación del modelo de 2015 de Juliane House de evaluación de la calidad de una traducción a un texto literario: caso práctico
Estudios de traducción, Núm. 7, pp. 163-176
-
Audio description for all: a literature review of its pedagogical values in foreign language teaching and learning
Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 26, pp. 52-69
-
Automatically Representing TExt Meaning via an Interlingua-based System (ARTEMIS). A further step towards the computational representation of RRG
Journal of Computer-Assisted Linguistic Research, Núm. 1, pp. 61-87
-
Celebrating global Shakespeare: the reinvention of Shakespeare festivals in the UK
The Grove: Working papers on English studies, Núm. 24, pp. 25-37
-
Detección de géneros textuales que presentan dificultades de redacción: un estudio en los ámbitos de la administración, la medicina y el turismo
E-Aesla, Núm. 3, pp. 352-361
-
En busca del espectador global: Shakespeare en el “Festival de Otoño a Primavera”
Cartaphilus: revista de investigación y crítica estética, Vol. 15, pp. 25-34
-
Error Analysis and Interlanguage in the Use of the Term ‘ICT’ in an Online Learner Corpus
Complutense Journal of English Studies, Núm. 25, pp. 105-123
-
Exploring collaborative reverse subtitling for the enhancement of written production activities in English as a second language
ReCALL, Vol. 29, Núm. 1, pp. 39-58
-
Factores motivacionales de los adultos para el estudio de una lengua extranjera
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 30, pp. 129-141
-
Free-form writing: Computerized feedback for self-correction
ELT Journal, Vol. 71, Núm. 2, pp. 141-149
-
Free-form writing: computerized feedback for self-correction
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, Vol. 71, Núm. 2, pp. 141-149
-
Introducción: Conexiones punk, una perspectiva transcultural
Lectora: revista de dones i textualitat, Núm. 23, pp. 9-12
-
L2 acquisition of Spanish dative clitics by English and Dutch learners
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol. 7, Núm. 3, pp. 517-534
-
La estructura cognitiva de la variación terminológica: el papel de la clase conceptual en la denominación de los conceptos especializados
Terminàlia, Núm. 15, pp. 15-26
-
La legislación de los programas bilingües en educación infantil y primaria desde la perspectiva docente
RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada, Vol. 16, Núm. 1, pp. 3-22
-
Perception of voicing in English fricatives by Spanish listeners
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, Núm. 69, pp. 33-66
-
Publicaciones sobre Filología Inglesa en España (2016)
Epos: Revista de filología, Núm. 33, pp. 283-319
-
Shakespeare in La Mancha: Performing Shakespeare at the Almagro Corral
SEDERI: yearbook of the Spanish and Portuguese Society for English Renaissance Studies, Núm. 27, pp. 27-46