Saila
DIDÁCTICA, ORGANIZACIÓN ESCOLAR Y DD. ESPECIALES
Artikuluak (23) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2024
-
Accesibilidad universal de servicios en línea universitarios. Diseño y validación de un instrumento de evaluación. El caso de la UNED
Revista de Educación Inclusiva, Vol. 17, Núm. 1, pp. 71-91
-
Competencias mediáticas del profesorado en formación en Colombia: pensamiento y ciudadanía críticos
Hachetetepé: Revista científica de Educación y Comunicación, Núm. 28, pp. 1201
-
Contributions of reflective documents in the evolution of the professional identity of internship students
AtoZ, Vol. 13
-
EDUCATIONAL INNOVATION IN THE 21 ST. CENTURY: COMMODIFICATION VS SOCIAL CHANGE
Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 123, pp. 141-152
-
El Microaprendizaje servicio a través de los sNOOC: propuesta formativa para personas en riesgo de exclusión en México.
Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 88, pp. 42-61
-
Exploring if Gamification Experiences Make an Impact on Pre-Service Teachers’ Perceptions of Future Gamification Use: A Case Report
Societies, Vol. 14, Núm. 1
-
Exploring the professional´s perceptions on dual vocational education and training (dual VET) process of implementation in Spain
Higher Education, Skills and Work-based Learning
-
INTRODUCTION OF THE SMARTPHONE AT PRE-SCHOOL
Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 123, pp. 207-219
-
Illuminating the path: a methodological exploration of grounded theory in doctoral theses
Qualitative Research Journal, Vol. 24, Núm. 4, pp. 384-393
-
Inclusion and the availability of educational resources–capturing stakeholder voices
Educational Research, Vol. 66, Núm. 3, pp. 263-278
-
Kulning: Acoustic and Perceptual Characteristics of a Calling Style Used Within the Scandinavian Herding Tradition
Journal of Voice, Vol. 38, Núm. 3, pp. 585-594
-
La aplicación del aprendizaje cooperativo en la universidad de acuerdo con la percepción de los estudiantes de Magisterio
Educar, Vol. 60, Núm. 2, pp. 553-568
-
La inteligencia artificial y su producción científica en el campo de la educación
Formación Universitaria, Vol. 17, Núm. 1, pp. 155-164
-
Las competencias digitales en el prácticum: estado de la cuestión
Revista Prácticum, Vol. 9, Núm. 1, pp. 7-23
-
Mapping of digital pedagogies in higher education
Education and Information Technologies, Vol. 29, Núm. 2, pp. 2437-2458
-
Microteaching networks in higher education
Interactive Technology and Smart Education, Vol. 21, Núm. 1, pp. 149-167
-
Perception of Spanish teachers on their initial training in the educational treatment of diversity
Quality Assurance in Education, Vol. 32, Núm. 4, pp. 567-581
-
Presentación del Monográfico “Acompañamiento a docentes y educadores principiantes desde la mentoría”
Revista de humanidades, Núm. 51, pp. 11-18
-
Promoviendo la igualdad de género (ODS 5) a través de la ficción audiovisual: Estudio de caso de la serie transmedia de fútbol femenino Irabazi Arte! y su impacto en la generación Alpha
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 3
-
Self-Perceived Voice Handicap During COVID19 Compulsory Facemask Use: A Comparative Study Between Portuguese and Spanish Speakers
Journal of Voice, Vol. 38, Núm. 1, pp. 105-111