Artigos (23) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. Accesibilidad universal de servicios en línea universitarios. Diseño y validación de un instrumento de evaluación. El caso de la UNED

    Revista de Educación Inclusiva, Vol. 17, Núm. 1, pp. 71-91

  2. Competencias mediáticas del profesorado en formación en Colombia: pensamiento y ciudadanía críticos

    Hachetetepé: Revista científica de Educación y Comunicación, Núm. 28, pp. 1201

  3. Contributions of reflective documents in the evolution of the professional identity of internship students

    AtoZ, Vol. 13

  4. EDUCATIONAL INNOVATION IN THE 21 ST. CENTURY: COMMODIFICATION VS SOCIAL CHANGE

    Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 123, pp. 141-152

  5. El Microaprendizaje servicio a través de los sNOOC: propuesta formativa para personas en riesgo de exclusión en México.

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 88, pp. 42-61

  6. Exploring if Gamification Experiences Make an Impact on Pre-Service Teachers’ Perceptions of Future Gamification Use: A Case Report

    Societies, Vol. 14, Núm. 1

  7. Exploring the professional´s perceptions on dual vocational education and training (dual VET) process of implementation in Spain

    Higher Education, Skills and Work-based Learning

  8. INTRODUCTION OF THE SMARTPHONE AT PRE-SCHOOL

    Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 123, pp. 207-219

  9. Illuminating the path: a methodological exploration of grounded theory in doctoral theses

    Qualitative Research Journal, Vol. 24, Núm. 4, pp. 384-393

  10. Inclusion and the availability of educational resources–capturing stakeholder voices

    Educational Research, Vol. 66, Núm. 3, pp. 263-278

  11. Kulning: Acoustic and Perceptual Characteristics of a Calling Style Used Within the Scandinavian Herding Tradition

    Journal of Voice, Vol. 38, Núm. 3, pp. 585-594

  12. La aplicación del aprendizaje cooperativo en la universidad de acuerdo con la percepción de los estudiantes de Magisterio

    Educar, Vol. 60, Núm. 2, pp. 553-568

  13. La inteligencia artificial y su producción científica en el campo de la educación

    Formación Universitaria, Vol. 17, Núm. 1, pp. 155-164

  14. Las competencias digitales en el prácticum: estado de la cuestión

    Revista Prácticum, Vol. 9, Núm. 1, pp. 7-23

  15. Mapping of digital pedagogies in higher education

    Education and Information Technologies, Vol. 29, Núm. 2, pp. 2437-2458

  16. Microteaching networks in higher education

    Interactive Technology and Smart Education, Vol. 21, Núm. 1, pp. 149-167

  17. Perception of Spanish teachers on their initial training in the educational treatment of diversity

    Quality Assurance in Education, Vol. 32, Núm. 4, pp. 567-581

  18. Presentación del Monográfico “Acompañamiento a docentes y educadores principiantes desde la mentoría”

    Revista de humanidades, Núm. 51, pp. 11-18

  19. Promoviendo la igualdad de género (ODS 5) a través de la ficción audiovisual: Estudio de caso de la serie transmedia de fútbol femenino Irabazi Arte! y su impacto en la generación Alpha

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 3

  20. Self-Perceived Voice Handicap During COVID19 Compulsory Facemask Use: A Comparative Study Between Portuguese and Spanish Speakers

    Journal of Voice, Vol. 38, Núm. 1, pp. 105-111