Saila
FILOLOGÍAS EXTRANJERAS Y SUS LINGÜÍSTICAS
Argitalpenak (37) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2016
-
"'Glocalization" in post-9/11 literature. "Burnt shadows" by Kamila Shamsie
Journal of English Studies, Núm. 14, pp. 125-136
-
Active audiodescription to promote speaking skills in online environments
Sintagma: Revista de lingüística, Vol. 28, pp. 59-74
-
An analysis of the Concession relation based on the discourse marker aunque in a Spanish-Chinese parallel corpus
Procesamiento del lenguaje natural, Núm. 56, pp. 81-88
-
Analysis of PLEs’ implementation under OER design as a productive teaching-learning strategy in Higher Education. A case study at Universidad Nacional de Educación a Distancia
Digital Education Review, Núm. 29, pp. 62-85
-
Beat women poets and writers: countercultural urban geographies and feminist avant-garde poetics
Journal of English Studies, Núm. 14, pp. 47-72
-
Building an RRG computational grammar
Onomázein: Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile, Núm. 34, pp. 86-117
-
Collaborative networks to provide media accessibility: the potential of social subtitling
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 1, pp. 125-138
-
Constraints on the position and interpretation of bare singular indefinites in Russian
Linguistica, Vol. 56, Núm. 1, pp. 9-23
-
De Ermolao Barbaro a Francisco López de Villalobos: jugando a reinventar a Plauto
Revista de filología románica, Núm. 33, pp. 111-144
-
Discourse analysis and pragmatics: their scope and relation
VESTNIK ROSSIISKOGO UNIVERSITETA DRUZHBY NARODOV-SERIYA LINGVISTIKA-RUSSIAN JOURNAL OF LINGUISTICS, Vol. 20, Núm. 4, pp. 43-55
-
Discussing Jane Austen in the Twenty-First Century: Joe Wright's Film Adaptation of Pride and Prejuice.
Babel A.F.I.A.L.: Aspectos de filología inglesa y alemana, Núm. 25, pp. 19-34
-
Diseño y evaluación de VISP, una aplicación móvil para la práctica de la competencia oral
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 19, Núm. 1, pp. 63-81
-
El aprendizaje de lenguas extranjeras mediante tecnología móvil en el contexto de la educación a distancia y combinada
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 19, Núm. 1, pp. 25-40
-
El potencial del podcast como recurso didáctico para el desarrollo de las destrezas orales de segundas lenguas con dispositivos móviles
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 1, pp. 61-72
-
Innovación metodológica y tecnológica en la enseñanza del inglés para turismo a distancia
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 31, pp. 39-62
-
Las Dislocaciones y los Pronombres Reasuntivos Indefinidos
Colindancias: Revista de la Red de Hispanistas de Europa Central, Núm. 7, pp. 185-205
-
Liana Millu i Charlotte Delbo: escriure i reescriure la memòria
Quaderns de filologia. Estudis literaris, Núm. 21, pp. 173-189
-
MALL-based MOOCs for language teachers: challenges and opportunities
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 1, pp. 73-85
-
Memoria ed echi di emigrazione nella narrativa popolare italiana
Cuadernos de filología italiana, Núm. 23, pp. 257-276
-
Metacognition as scaffolding for the development of listening comprehension in a social MALL App
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 19, Núm. 1, pp. 103-120